تصاویری از فریم فلزی گلکسی S6 لو رفت
نوشته شده توسط : ali
سامسونگ به تازگی دعوتنامه مراسم آنپکینگ ماه مارس را ارسال کرده است. در این مراسم گلکسی S6 و به احتمال زیاد گلکسی S6 Edge با نمایشگر خمیده رونمایی خواهند شد

سامسونگ به تازگی دعوتنامه مراسم آنپکینگ ماه مارس را ارسال کرده است. در این مراسم گلکسی S6 و به احتمال زیاد گلکسی S6 Edge با نمایشگر خمیده رونمایی خواهند شد. امروز باز هم تصاویری تازه از این محصول منتشر شده است، این بار از فریم فلزی!

از بین خیل عظیمی از تصاویر شایعه شده درباره گلکسی S6، تشخیص واقعی بودن هر کدام بسیار سخت شده است. برای تماشای ظاهر اصلی و نهایی گلکسی S6 باید تا مراسم یکم مارس صبر کنیم اما در ادامه با ما همراه باشید تا درباره جدیدترین تصویر شایعه شده از این محصول صحبت کنیم.

همانطور که می‌دانید سامسونگ پنج نسل از سری S خود را با فریم و بدنه پلاستکی به بازار آورده که هر کدام از آن‌ها نیز با استقبال زیادی در زمان خود مواجه شده‌اند. اما بعد از پنج سری با بدنه پلاستیکی که سامسونگ بخاطر آن انتقاد‌های زیادی را متوجه خود دیده حال به فکر یک تغییر اساسی افتاده است. گوشه‌ای از این تغییر رویکرد را در ساخت فریم فلزی گلکسی آلفا و گلکسی نوت ۴ دیده‌ایم و حال نوبت به آخرین نسل از سری پرطرفدار S رسیده است.

سامسونگ اگر قصد داشته باشد با پرچم‌دار جدید خود فروش زیادی بدست آورد قطعا به طراحی زیبا و بدنه‌ای محکم و از جنس فلز در محصول جدید خود نیاز خواهد داشت. تصاویری که امروز از فریم فلزی این محصول منتشر شده نیز این صحبت‌ها را تایید می‌کنند.

گفته می‌شود گلکسی S6 به نمایشگری ۵.۲ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایت، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت، پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اکسینوس ۷۴۲۰، پردازنده گرافیکی Mail-T760 MP6، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز خواهد شد. برای تایید همه این گمانه‌زنی‌ها به جز انتظار سر رسیدن اول مارس و شروع مراسم MWC 2015 بارسلونا چاره‌ای نداریم.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones





:: بازدید از این مطلب : 2600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: