بهترین گیم پد فراسو
نوشته شده توسط : ali

بهترین گیم پد فراسو

 

گیم پد و یا دسته بازی به منظور کنترل کردن بازی به کار میرود . دسته های بازی به دو دسته ساده و شوک دار تقسیم میشوند . دسته های شوک های مجهز به دو اهرم برروی دسته میباشند که این اهرم ها جهت حرکت را راحت تر به سیستم منتقل میکنند . همچنین گیم پد دارای یک موتور لرزاننده میباشد که در برخی از بازی ها در شرایط خاص مورد استفاده قرار میگیرند و به لرزش در می آیند و موجب ایجاد ‏هیجان مضاعف در زمان بازی می شوند . دسته های بی سیم نیز از امواج رادیوی و یا بلوتوث جهت ایجاد ارتباط با سیستم استفاده مینمایند .  گیم پدهایی که در بازار عرضه میشوند شامل دو نوع ساده و شوک دار می شوند . گیم پد یا دسته بازی ، در برندهای متفاوتی در بازار موجود میباشد . یکی از بهترین برندهای گیم پد فراسو میباشد . در این مطلب علاوه بر توضیح ارزان ترین گیم پدهای فراسو ، بهترین گیم پدهای فراسو و پرفروش ترین گیم پدهای فراسو را بررسی میکنیم .

 

 

 

 


گیم پد فراسو FGP 567
 

Farassoo FGP 567 Gampad
 

لوازم جانبی کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد گیم پد فراسو FGP 567 برای شما توضیح میدهد:وسیله‌ای برای کنترل بازی که در دست جای می‌گیرد و به رایانه یا کنسول متصل می‌شود، دسته‌های بازی غالباً دارای دکمه‌های جهت حرکت یا D-pad به شکل کلید حرکتی صفحه کلید (اما متصل به هم) هستندو چهار تا شش دکمه جهت زدن ضربات یا موارد دیگردارد دو دکمه در وسط و چهار دکمه در پشت دسته می باشد.


مشخصات فنی گیم پد فراسو FGP 567

 

Farassoo FGP-567
PS3 Compatible
USB Connector
Analog Mode
Vibration
Keys: 17

 


گیم پد فراسو FGP 656
 

Farassoo FGP656 Gampad
 

لوازم جانبی کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد گیم پد فراسو FGP 656 برای شما توضیح میدهد:وسیله‌ای برای کنترل بازی که در دست جای می‌گیرد و به رایانه یا کنسول متصل می‌شود، دسته‌های بازی غالباً دارای دکمه‌های جهت حرکت یا D-pad به شکل کلید حرکتی صفحه کلید (اما متصل به هم) هستندو چهار تا شش دکمه جهت زدن ضربات یا موارد دیگر دارند که دو دکمه در وسط و چهار دکمه در پشت دسته می باشند.


مشخصات فنی گیم پد فراسو FGP 656

 

Farassoo FGP-656
Bloutooth Connector
PS3 Compatible
Analog Mode
Vibration
Keys: 17

 

لیست قیمت گیم پد فراسو

قیمت گیم پد Farassoo

بهترین گیم پد فراسو ، ارزان ترین گیم پد فراسو ، پرفروش ترین گیم پد فراسو





:: بازدید از این مطلب : 1966
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: